Pages

16. jun. 2011

Fotodiary 140611


























Dagens outfit, kærestens t-shirt, gemacher fra H&M  og sko fra Bianco


























Jeg fik fotoflip...






























Jeg sad nede på havnen og læste dansk-tekster. Helt for mig selv omgivet af blæsten, bølgernes skvulpen og mine tanker. Det var rart at sidde side om side med stilheden. Jeg fik lov at tænke, lov at slappe af, lov at filosofere over livet og kun tage hensyn til mig selv.







































Et lidt klamt prøverums-dagens. Men man kan da i det mindste se, hvad jeg har på. Right?
Nedenunder er de ting, jeg prøvede.











































































Købte både den sorte og den grå tanktop, da de var sat ned til 20dkk og 30dkk. Begge er fra Vero Moda.



























Fandt denne mørkeblå løse tanktop og købte den med hjem. H&M, 59.95dkk.






































Købte også denne fine skjorte fra H&M til 79.95dkr i H&M.

Ingen kommentarer: