Pages

27. jun. 2011

A fake real smile

Solskin, grin, latter. 
Jeg har det hele; jeg har alt,
jeg kunne ønske mig. 
Det burde gøre mig glad,
få mig til at smile, til at le.
Udenpå smiler jeg, udenpå ler jeg.
Men indeni længes jeg efter dig, 
længes efter dit selskab,
din opmærksomhed.
Jeg har det hele,
men hvad er der sjovt ved
at have alt,
hvis jeg alligevel ikke kan dele,
dele det med dig?
Når jeg ikke kan gå hånd i hånd,
når du er så langt væk. 
Selvom alt er godt, 
selvom det er til at være lykkelig over,
så er jeg ikke nået dertil endnu.
Jeg har ikke fundet porten.
Du betyder alt,
du skal se mig smile,
se mig have det godt. 
Se mig være glad.
Jeg smiler,
men indeni længes jeg efter dig,
længes efter dit selskab,
din opmærksomhed.
Jeg vil have, du har det skønt,
at du griner og ler,
og ikke er i det usynlige mørke,
som jeg befinder mig i.

2 kommentarer:

Vium sagde ...

Se det var jo ikke svært <3

Johanne sagde ...

Wauw!

- www.goldefashiondreams.blogspot.com