Pages

26. jun. 2011

En tanke

Jeg har tænkt over noget. Jeg har brug for jeres ærlig mening.
Jeg er tit så hudløs ærlig overfor jer, derfor skal I også være ærlige overfor mig nu.
Jeg har tænkt meget over, om jeg skulle droppe indlæg om tøj og begivenheder i mit liv, og så kun skrive en masse følelsesmæssigt pladder. Som jeg nu kalder det. Skal jeg nøjes med de hudløse indlæg, de indlæg der er en stor omgang følelser? Kan I overhoved lide mine 'nu gør jeg dit', 'nu sker der dat' og 'se hvad jeg har købt'? Skal bloggen blive til all time mine følelser og underlige tanker?
Kære læsere, kære fantastiske mennesker som holder ved og læser med, hvad skal jeg gøre? Holder I af det hele, eller kan I bedst lide noget af det? Skal det være det ene, det andet, en blanding? Eller noget helt andet?
Jeg har virkelig overvejet at gøre bloggen til følelser og billeder på fuld tid.
Men jeg vil spørge om jeres meninger, jeres holdninger, for I læser trods alt med. I støtter mig i det, jeg gør. Jeg gør dette for min egen skyld, men ligeså meget for jeres. I får mig til at smile, til at tænke, til at føle.
Så hvad gør jeg? Hvad gør vi?
Vær ærlig.

11 kommentarer:

Louise Christensen sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide, at læse om "virkelig liv", hvis du forstår? Altså, om hvad der sker, personens følelser omkring alting osv. Det vil sige, at jeg bedst kan lide personlige blogs. Jeg kan også rigtig godt lide, at læse/se ting bloggeren har købt og tips osv ;-)

Knus.

Rikke sagde ...

Jeg kan godt lide, når du er teenager. Jeg mener, når du også har været sur på din mor eller far, været oppe at skændes med en veninde, været sammen med kæresten og haft det sjovt :D

- Rikke.

Sara. sagde ...

Jeg kan godt lide den, som du har den nu. Lidt af hvert. Nogengange med en masse følelser, skænderier, men også når du har det sjovt, været sammen med en veninde, eller noget. :)
- så man både får opture og nedture med.

- sara.

Johanne sagde ...

Jeg er fuldstændig enig med Sara. :-)

Flaura sagde ...

jeg kan rigtig godt lide din blog som den er nu :D

Millarikke. sagde ...

Mange tak for jeres feedback, det har været en stor hjælp! :D

Line sagde ...

Lidt sent svar, men håber det kan bruges :)

Jeg læser gerne dine 'følelses'-indlæg, men dem jeg holder mest af, er faktisk de indlæg, der omhandler begivenheder i bloggerens liv, så dem ville jeg blive ked af, at du stoppede med at skrive :)

theabang sagde ...

Lidt sent svar :)

Hej Camilla.
Vi mødtes jo på ferien til Zakynthos, og jeg har fulgt din blog et stykke tid nu!
- Jeg synes, den er rigtig god, og elsker virkelig at læse den. Det er fedt du er så ærlig!
Så jeg synes bare den skal blive ved med at være som den er nu, fordi den er rigtig god!
-Thea

Pige, 16 år. sagde ...

jeg synes det er fedt med begge slags indlæg :-) x
//www.tankeroveralt.blogspot.com

Millarikke. sagde ...

Bedre sent end aldrig, tøser! Tak for hjælpen, jeg vil fortsætte som jeg gør nu <3

Clara sagde ...

Det DU føler for! Det DU synes (-: