Pages

7. jun. 2011

Det der med følelser

I dag fik jeg bekræftet noget, jeg altid har troet på. Noget, jeg altid har sagt og følt helt ind i mit hjerte. At godt nok er de store ting vigtige og betyder noget, men de små er vigtigst og betyder mere end man aner. Jeg oplevede, at en af de helt små ting sårede mig ret så dybt. En reaktion. Fra en jeg virkelig holder af, en der virkelig er en stor del af mig. Jeg har oplevet det et par gange før, men det var så voldsomt følelsesmæssigt i dag, at bægeret simpelthen flød over. En lille ting, som måske for andre ikke betyder noget, som de sikkert ikke engang ville have lagt mærke til, men som for mig betød så meget. Det var en nedtur, helt klart, og jeg føler da også, at jeg har en del af skylden. Og der er jeg så overlykkelig for, at vi har sådan et stærkt forhold, at vi kan finde ud af at snakke om tingene i stedet for bare at lade det ligge og flyde rundt på overfladen. For når man gør det, når man bare lader det ligge, så hober det sig op og til sidst er der ingen, der kan klare det mere. Bunken af dårlige minder og nedture bliver for stor og forholdet brækkes op med rødderne. Uanset hvor godt et fundament, man har lagt. Men det vigtigste er, at vi har fået snakket om det. Fået sagt undskyld, og ladet tårerne løbe ukontrolleret ned ad kinderne. Det var sådan en stor lettelse, og jeg er helt sikker på, at vi er kommet stærkere igennem det.
Der er ingen, der har sagt, at det skal være nemt. Faith makes things possible, not easy.

Bloggen er en stor gang følelsesmæssigt pladder for tiden, men det er sådan jeg har det. Take it or leave it, babes.

3 kommentarer:

Amanda sagde ...

Jeg kan godt lide de følelsesmæssige indlæg, det må da også være et lettelse for dig at få beskrevet dit humør og dine tanker. Det er kun godt at I er de typer der snakker sammen om problemer :)<3
---
Du gør mig glad, nu hvor jeg ved at jeg har gjort en forskel og forbedret en anden persons humør. Du skal have tak! :D<3

Clara sagde ...

Jeg føler, at jeg kender dig SÅ meget bedre.
Synes det er rigtig smukt skrevet <3

Og ih, jeg blev helt glad da jeg så forrige indlæg! HVOR SØDT. Venter stadig på min magnus! (og Edward......)

-Jeg elsker virkelig også sort hvide billeder.
Pssssst, tjek lige min tumblr; youngstupidtrendy.tumblr.com
Fyldt med B&W <3

Clara sagde ...

Årh, hvor er du sød. Det hjalp virkelig! Af hjertet tak! <3