Pages

25. jun. 2011

At savne

Okay, det er allerede hårdt.
Det er fedt at have noget tid for sig selv, men her mangler ligesom noget. Der mangler nærværet, selskabet. Der mangler støtten, kyssene, krammene. Det mangler latteren, smilene og fjollerierne. Ikke at være overladt til sig selv. Magnus mangler. Jeg tror, at det altid vil være hårdest for den, der bliver ladt tilbage. Den som ikke har noget andet at lave end at sidde og tænke. Den, der ikke skal et nyt sted hen, et sted der ikke er hjemme. Den der ikke skal ud og opleve en masse. Nu er det mig, der får det hårdest. For det er Magnus, der er væk. Men om bare to en halv uge er det ham, der kommer til at sidde og føle, at der mangler noget. Føle sig trist til mode, føle et stik i hjertet hver gang han kommer til at tænke på mig. Hver gang han kommer til at tænke på, at jeg render rundt og har det fedt, oplever nye ting. Så er det ham, der bliver efterladt herhjemme. Jeg har det så dårligt med det, men tanken om at han kommer til at sidde herhjemme og savne mig. Jeg ved det bliver hårdt for ham, hårdere end det bliver for mig. Men hvad kan jeg gøre ved det? Ingenting.
Jeg ville sådan ønske, at han kunne komme med. Så jeg ikke behøver at gå rundt og savne ham, længes efter hans glade sind og hans høje humør. Han farverige tøjstil og hans smil på læben. Hans hånd i min.
Jeg ville ønske, han var her til at fortælle mig, at det hele nok skal gå.

4 kommentarer:

signe. sagde ...

jeg elsker virkelig dine indlæg Camilla! tit er det noget jeg kan relatere til, og du har bare ret i så mange ting! Dine indlæg er meget tankevækkende. Nogle gange får de en til at smile, samtidig med at de nogle gange kan være triste. Det kan jeg godt li'!
Det jeg egentlig ville sige var, at jeg synes din blog er supergod og du skal fortsætte som du gør. Jeg følger i hvert fald med, og klikker tit herind for at se om du har opdateret! :-)

/ Signe.

Johanne sagde ...

Jeg er FULDKOMMEN enig med Signe.
You go' Girl! ;)

- www.Goldenfashiondreams.blogspot.com

nannafinch. sagde ...

min mor siger altid: "det er sundt at savne". jeg synes personligt, at det er noget bullshit, men måske mest fordi, jeg ved, hun et eller andet sted, har ret? jeg er sikker på, at selvom det bliver rigtig hårdt for jer begge, så gør det kun jeres forhold stærkere! måske er det også godt, at kunne komme tilbage med nye indtryk, som i kan dele med hinanden, fortælle hinanden om?

love.

Millarikke. sagde ...

.signe: Helt vildt meget tak, det er jo næsten ikke til at håndtere al den ros ;) Jeg er glad for, at du kan lide mine 'tankevækkende' indlæg. Det er egentlig også dem, jeg holder mest af. Det er dem, der er mest mig, dem, der fortæller allermest om mig <3

Johanne: Tak <3