Pages

10. maj 2011

The wall

signe. spurgte så sødt, hvor jeg havde de postkort-lignende ting på min væg fra.
Rigtig godt spørgsmål, så nu laver vi et indlæg om det.

Jeg har gennem de sidste to år samlet på postkort, tøjmærker, busbilletter, biografbiletter, sjove avisudklip og andre finurlige ting. De fleste af tingene er minder, og derfor har jeg gemt dem og hængt dem op, så jeg bliver husket på alle de gode minder, jeg har. Postkortene har jeg fra caféer, mcdonalds, biografer og butikker. De fleste af postkortene er såkaldte gocarts, og de er primært på caféer, men jeg har også fundet dem på mcdonalds og i en enkelt biograf.
Tingene hænger nu ikke på min væg, men på mine tre skabslåger.





































Hvad synes I?

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Hvor er den skøn og inspirerende . Som grafisk designer, har jeg længe ønsket mig en inspirationsvæg, har dog ikke plads til en desværre !!

// Liselotte

www.everyday-couture.com

signe. sagde ...

årh, jeg elsker det! det er SÅ flot og inspirerende! og tak fordi du ville lave et helt indlæg om det, tusind tak! skal helt klart på jagt efter de seje postkort :-)