Pages

31. maj 2011

Sidste skoledag vol. 3

Her kommer så et waaaaaaay too forsinket indlæg om mine outfits fra sidste skoledag.




























På skolen havde jeg min Pink Ladies-jakke, en blå top (jeg skiftede efter jeg havde taget billedet, da den stribede ikke sad fantastisk) og et par look-a-like-læder-leggins fra Vila til 200kr, købt i Bahne.


























Til fest om aftenen havde jeg mine nyerhvervede tights på fra H&M til 69.95, en simpel, sort nederdel fra H&M til 59.95 og en sort langærmet trøje fra MbyM. Og så mine stilletter. (Og bare rolig, jeg havde taget en sort bh på!) Og så havde jeg selvfølgelig sat håret ordentligt.
Senere på aftenen skiftede jeg dog mine ellers så fede stilletter, ud med et par sokker og et par mao-sko. Man kan jo ikke danse i de andre! Festen sluttede kl. 03.00, og vi havde en awesome fest.

2 kommentarer:

Clara sagde ...

HEJ LÆKRE PIGE! :-*

Julie Kjaerside sagde ...

Hvor har du købt den 'Pink Ladies' jakke?? :D xx