Pages

26. maj 2011

SIdste skoledag vol. 1

Det er så vildt, tænk at det er i morgen at jeg skal kaste karameller og skyde med vand. Tænk at det i morgen er min sidste skoledag, den dag jeg i så mange år har set frem til. Det er slet ikke til at fatte, tiden er gået så stærkt, for bare et år siden tænkte jeg: "Næste år er det min tur", og i morgen står det for skud. Dagen enhver skoleelev drømmer om, ser frem til. Jeg kan stadig ikke få det banket ind i hovedet og jeg sidder her og smiler som en eller anden retarderet.




























Der er købt karameller (ikke noget med at grine eller tro, at jeg er karamel-freak, men jeg har 4,5 kg. Det er en af de geniale ting ved at være skilsmissebarn. Mor betaler lidt, far betaler lidt. Haha), vandgevær (et mega-stort et fra Harald Nyborg til 88kr, hvor der kan være 1,74 liter i) og kostume.
Jeg spurgte et par stykker på formspring, og der var faktisk en, der svarede Grease. Og det havde hun fuldstændig ret i. I'm going to be nothing less than a member of the Pink Ladies!

2 kommentarer:

Rikke-Louise. sagde ...

*hov og det er selvfølgelig lykkes dig igen at komme ind med billederne :D. Men når andre små fejl også opstår, så tænk på forrige kommentar jeg har skrevet til dig.

Skønne billeder her i indlægget, det skal du vide. Der er faktisk lidt mystik over det sidste af dem, fordi det er sløret :).

Amanda sagde ...

Haha. Når man søger på 'Glæden ved at filosofere' er du den første der kommer op. Så lænte jeg mig tilbage og sagde: "Hende kender jeg!". Sikke et sjovt sammentræf, haha :D