Pages

2. maj 2011

New in



























I har sikkert set den før andre steder, for den er fra H&M til 39,95 bobs. Billigt men lækkert. Jeg har kigget på den flere gange, og i dag skulle det være. Jeg var i byen med Sofie, min dejlige veninde, som jeg egentlig har tilsidesat lidt her på det sidste, så det var lækkert at få vendt verdenssituationen.
Min prøve gik forresten fint, jeg fik skrevet et essay (den genre jeg stort set altid vælger. Det er bare det bedste!). So 1 down, many to go.
I morgen står den på diktat og læseprøve. Piece of cake, wish me luck!

8 kommentarer:

Nadja sagde ...

Skrev også essayet:) skriver altid essays!

Clara sagde ...

Godt gået <3
- Så har vi veninderinge, ihhhh! (-;

Clara sagde ...

Synes jeg heller ikke. Det kan hun godt gøre bedre!
Selv tak (!!!!!), du er virkelig også elsket herfra! <3

Clara sagde ...

Haha, Do It Yourself = DIY
Altså gør det selv (-; <3

Så den læderagtige ring du har lavet, er et DIY (-;

Clara sagde ...

wwwww, i lige måde! <3<3<3<3<3

Clara sagde ...

Årh, tak for de råd. Det har jeg egentlig ikke tænkt over, men det kan jeg godt se nu.. Du er bedre til at forklare end min lærer :o

Nesta sagde ...

Fed ring ! Tak for den søde kommentar på min blog !!!

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_

Rikke Birck sagde ...

Lækker ring - virkelig!:-)
Rikkebirck.blogspot.com
//Rikke:-)