Pages

31. maj 2011

Nervøsitet

Nu har jeg kæmpet mig gennem 158 blogindlæg og en Harry Potter-film.
Jeg er helt bidt af Harry Potter, især her for tiden, jeg har lyst til at begrave mig i dynerne og dykke ind i deres univers, deres magiske, kaotiske, spændende univers. Jeg er realist, og jeg tror ikke på magi. Det er simpelthen for urealistisk, måske fordi det er noget ukendt? Men man har vel lov til at drømme sig væk engang imellem? Mellem eksamener, tykke bøger, noter og nervøsitet.
Jeg kan godt mærke den, nervøsiteten. Men jeg prøver at overbevise mig selv om, at det nok skal gå. At det nok skal gå godt, og hvis det ikke gør det, tja... så går det bare. Så får jeg det overstået og kan nyde dyreskuet inden næste eksamen. Fysik. Shit.
Hvorfor er jeg så dum at tro, at folk forventer så meget af mig? Hvorfor er jeg så dum at forvente så meget af mig selv? I det mindste er der én, der tror på mig. Gode venner er guld værd.

Jeg tager det med et smil, selvom jeg indeni er rystende nervøs.

2 kommentarer:

Emma sagde ...

Held og lykke! Jeg er sikker på, det nok skal gå :)

Du skal bare huske, at det ikke tæller rigtigt. Jeg ved godt, det er mega nedern at få at vide (for man vil gerne have en fed karakter alligevel), men du skal ikke bruge karakterne fra folkeskolen til noget, og slet ikke når du først er færdig på gymnasiet eller hvad du nu skal :)

Emma

Shopping-girl. sagde ...

Super sej blog du har!

elskershopping.blogspot.com