Pages

30. maj 2011

Mandagseksamenslæsning

Hmm... eller noget.
For selvom jeg ved, at jeg skal læse, selvom jeg skal op i samfundsfag kl. 11 på onsdag, så kan jeg bare ikke komme i gang. Det hele virker så uoverskueligt. Mit hoved er tungt som en sandsæk, og jeg hoster hele tiden. Jeg skal virkelig tage mig sammen til at få lavet noget, for alting virker bare sjovere, når man skal læse til eksamen.
Selvom jeg egentlig helst ville ligge under dynen og se film, så bliver jeg nødt til at komme i gang med at terpe den danske grundlov, subkulturer, den danke grundlov, den europæiske union og valgsystemer. Om jeg gider? Njaa, der er mange ting, der virker meget sjovere lige nu... Om jeg skal, om jeg bliver nødt til det? Om jeg gør... Det er på on(d)sdag for god sakes...
Wish me good luch, I so much need it!

*her skulle så være et billede, men Blogger's server afviser irriterende nok mine billeder... why me? Er det en straf, for ikke at læse til eksamen?*

I går var jeg blevet inviteret til forpremiere, så jeg kunne se min søde kæreste optræde. Som klovn. That's right, i et cirkus. Det var rigtig hyggeligt at være med, selvom jeg ikke så godt kan lide at være i cirkus. Men ungerne gjorde det godt, og jeg fik grinet af Magnus i badedragt. Det var det hele værd, tro mig... det var det!
Uf, hvor kunne jeg godt ringe til Magnus nu. Men jeg gør det ikke, for jeg skal læse om folketinget og nato. Shoot me, please?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

MAgnus, er det ham som står som ven inde under om mig siden? :-D Mangler du ikke også enbeskrivelse om hende der sofie? ;-)))))

Millarikke. sagde ...

Anonym, ja, det var det. Tak fordi du mindede mig på det, det er længe siden, jeg har rettet noget derinde. Og jo, det gør jeg. Men det må blive en anden dag, jeg kan ikke lige knibe det ind i mit program ;)