Pages

6. maj 2011

Life's good, but it's a mess

Tja... det hele er lidt forvirrende i øjeblikket.
Min mor og jeg står måske-måskeikke foran et nyt kapitel i vores liv. Det er en kæmpe beslutning, der skal tages. Derfor fik jeg ikke sovet så meget i nat, og det er så grunden til, at jeg egentlig er ret så træt i dag.
Men det har nu ellers været en fed dag, for vi har ikke lavet en skid i skolen. Vi har spillet kort (læs: Røvhul), spillet rundbold, været udenfor, fjollet rundt, spillet lidt mere kort, set film, og så har vi lavet en smule fysik og en smule fysik. Kort sagt; vi lavede noget seriøst i cirka en time ud af syv i dag. Nice, huh?

I dag har jeg bare nydt vejret og at jeg ikke skulle noget. Jeg har haft sådan en dag, hvor jeg allermest bare har haft lyst til have en dag for mig selv. Uden nogen venner, veninder eller kæreste. Det lyder ondt, virkelig ondt, men det er slet ikke sådan ment. No offence, people, men i dag sked jeg på alle andre og gjorde noget for mig selv. Og ved I hvad? Jeg har nydt det! Det føltes skønt!
Og så lige en random fact til jer: Jeg tjente rent faktisk 100 kr i dag. På at hjælpe min nabo med at lægge billeder ind på computeren fra et kamera og så sætte dem ind i word og skrive tekst nedenunder. Really nice!

Skal i lave noget spændende i weekenden?



Lige til dig, Line, ja vi har fået af vide, hvad vi skal op i. Vi har trukket skriftlig geografi og mundtlig samfundsfag. Og så skal vi ellers op i de 'almindelige' mundtlige: dansk, engelsk, fysik.

OG TAK FOR ALLE JERES SØDE KOMMENTARER OM MIN 'EKSAMENSANGST'. DET VARMER OG GIVER MIG ET SMIL PÅ LÆBEN! I ER VIRKELIG ELSKET!

Ingen kommentarer: