Pages

9. maj 2011

Lidt af hvert...

Well, life's still a mess. Men i det mindste er jeg glad her for tiden. Vejret og at skolen nedsat til halv tid er fint. Ret så fint, faktisk. Jeg har været ret så fraværende på det sidste, men jeg har (sjovt nok) lavet noget andet , og jeg har ikke engang dårlig samvittighed. Jeg brugte tid på mig selv, og nøj hvor var det rart. Som jeg vidst egentlig sagde, havde jeg brug for en dag for mig selv. Så jeg hyggede bare med min familie.
Lørdag var vi i byen og jeg fik købt lidt nyt tøj. Ikke det helt vilde, jeg brugte "kun" 210 kr, men jeg er så glad for det, jeg købte!
Senere var jeg til fødselsdagsfest hos en veninde. Festen blev holdt i et partytelt, og det var virkelig hyggeligt, også selvom det var ret så koldt. Og selvom folk blev ret så stive. Men det hører vel med?
Søndagen brugte jeg på at lave det der engelske foredrag, som jeg egentlig ikke gad at lave, fordi jeg synes, det var enormt latterligt. But I did it, så nu kan jeg være stolt af det... ahem, eller noget. Btw, så har Charlotte fået en Fatboy hængekøje i morsdags-gave. Speechless: man ligger jo fantastisk i sådan en!

H&M
Jeg synes, denne er rigtig fin. Og så er den grå. Den er egentlig i large, som normalt er for stort til mig, men det var den eneste tilbage, så jeg prøvede den. Og tja... den sidder meget bedre end jeg havde regnet med. For hvis den nu havde været i min størrelse, ville den have siddet lige dér midt på dellen. Men det gør den ikke nu, nu når den lige lidt ned over den. Haha, kan i følge med?

H&M
*Baaam* Kærlighed ved første blik. Jeg faldt pladask for dem, da jeg så dem. Normalt ville jeg ikke vælge sådan noget med mønster, men det er sort/hvid og så er de dejlig lette, perfekte til en varm sommerdag (og mine baller som altid sveder tran!).



















































Udover disse to ting fik jeg købt sådan en plain sort nederdel, en af dem der, der sidder stramt og som alle går med lige for tiden. Jeg besluttede mig nemlig for, at jeg skulle prøve at gå med den. Svar følger...

Nå, jeg vil gå ud og lave noget pasta. Jeg er nemlig alene hjemme, så hvorfor ikke lave noget, man kan finde ud af?

3 kommentarer:

signe. sagde ...

fede ting!
ps. jeg kan se, at du har nogle postkort-lignende ting hængende på din væg. det ser rigtig fint ud! hvor har du fået fat på dem henne? sådan nogle kunne jeg nemlig godt tænke mig til mit værelse.<3

A + K = ♥ sagde ...

Lækre shorts - de ser rå ud (:

- Kit

Nesta sagde ...

De der shorts er niiiiice !!!

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_