Pages

18. maj 2011

Josephine

Hele dagen i går tilbragte jeg sammen med Josephine, som bestemt må være en af de dejligste mennesker på jorden. Jeg elsker mit venskab med José, for det er ikke klichéfyldt og fuld af forventninger til hinanden. Og så er det anderledes, bedre. Vi har ligesom noget til fælles, vi har noget, som kun vi to har. Som ingen andre af vores veninder kan være med på. Vi har dyrene, skuerne og menneskerne der følger med. Vi har denne her ting, som vi deler. Og ved I hvad? Det er noget af det bedste.




















Vores venskab er bygget op over lang tid. Vi har fundet det perfekte træ, pillet barken af det, skåret grenene af det, skåret det i stykker og lavet dem til pæle, hvorefter vi har banket dem lang ned i jorden.
Hun er bestemt en af de personer, jeg håber, jeg ikke mister kontakten med når jeg går ud af folkeskolen. Det ville være forfærdeligt at miste det vi har nu, men hvad nu hvis vi vokser fra hinanden? Så vil jeg selvfølgelig være sur på mig på selv over at have givet slip, men jeg vil alligevel smile og tænke tilbage på alle de minder og sjove øjeblikke vi har haft sammen. Hun er uden tvivl en af de bedste veninder, jeg nogensinde har haft.
Hun forstår mig, men hun er samtidig ærlig. Hun siger sin mening, også selvom det ikke er den samme som min.
Vi er så forskellige, men når vi er sammen er det fuldstændig lige meget. Hun kan altid få mig til at grine, vi har det altid så sjovt sammen. Selvfølgelig har vi haft et par nedture, men det er mest opture. Og det er jeg evig taknemmelig for.

Har I en virkelig god ven eller veninde, en som I bare har det fantastisk med?

Ingen kommentarer: