Pages

21. maj 2011

Jeg...





























Jeg har det varmt, mit hår er uglet og sidder af lort til, jeg har ikke blogget i lang tid, jeg har lavet en million ting de sidste par dage, tøjet til sidste skoledag er endelig på plads, jeg havde en hyggelig dag i går til konfirmation hos min fætter, jeg fik pandekager til morgenmad, jeg er en anelse træt, det er nogle skod photobooth-billeder, jeg har omkring 100 bloglovin'-indlæg, jeg skal se Harry Potter med Magnus senere, vi skal have pizza til aftensmad, jeg bliver gang på gang overrasket over Nanna Finch og hendes tankevækkende indlæg, min hud klør og det gør den fordi jeg lå ude i solen uden solcreme på (fuck mine manglende farvepigmenter), jeg har fået The Lazy Song af Bruno Mars på hjernen, jeg har lige spist is.
Jeg har det alt i alt dejligt, mest af alt fordi Magnus sidder her ved siden af mig.
This is my life.

4 kommentarer:

Clara sagde ...

Åh, jeg blev så glad af dette indlæg!
- you made me smile <3
kyskys

Clara sagde ...

Hah, jeg er virkelig også in lårrfe with it. Jeg blev så lykkelig da jeg fandt det.. SÅ LYKKELIG! (-; <3

Clara sagde ...

Hah, hvor er du sød!
Livet lyder jo alt for godt, for jeg blogger ikke altid om alt det sure. Det er du tilgengæld virkelig god til, det beundrer jeg virkelig! <3

nannafinch. sagde ...

Aw, så sød du er!

Love.