Pages

23. maj 2011

Jar of Hearts - Maddi Jane

Jeg skamhører denne sang i øjeblikket, den kører på repeat, igen og igen.
Det er efter min mening en ret så fantastisk sang, den er så fint skrevet, det er sådan et godt budskab,
who do you think you are?
runnin' round leaving scars,
collecting your jar of hearts,
tearing love apart.




Og så minder den stille, rolige melodi og hendes følelsesfyldte stemme om mit indre for tiden. Ikke at jeg er nede, for det er jeg langt fra, jeg kan bare mærke, at der er noget der trykker et sted. Langt inde. Jeg ved ikke hvad det er, men det er der. Alligevel er jeg glad, spændt på alle de ting der er ved at ske.

1 kommentar:

Nadja sagde ...

elsker, elsker, elsker sangen OG maddi jane!! troede ikke der var andre, der kendte hende.. alle hendes covers er nu ret gode :)