Pages

24. maj 2011

*ingen overskrift*

Det startede allerede i går da jeg skulle sove. Ikke at jeg egentlig havde lyst til at sove, men det er en anden sag. Det ene næsebor stoppede til på et øjeblik og halsen blev ru og tør. Langt fra rart. Og tja, så blev det nok. Hvem gider også at være forkælet sidste skoledag? Så nu er min dyne og mit fjernsyn mine bedste venner, nogle meget bedre venner end skolen. Selvom jeg godt nok blev nødt til at tage derud de første 3 timer, mine klassekammerater skulle ikke snydes for deres sidste klassenstime-kage. Jo, jeg ofrer mig for mine medmennesker.
Det eneste rigtige lige nu, er en film. Hvilken én tror I, jeg skal se?

2 kommentarer:

Clara sagde ...

Uh, Bridget?? (-;

- Hah, tak babe!
Ja, den er sød. Den er dog i virkelig dårlig kvalitet :s Den er fra New Yorker.. <3

Sofie sagde ...

Bridget jones´s diary? den er hvertfald super god! :-)

xx