Pages

3. maj 2011

En hullet buks



























Elsk på those bukser! Jeg har egentlig haft dem længe, men jeg har aldrig rigtig gået med dem før nu.
De er så fede. Det eneste minus er bare, at hullet øverst på højre ben er så stort, så man kan se sine underbukser, hvis de ikke lige sidder rigtig. Rigtig ufedt, men jeg finder på noget. Jeg vil gå med dem, og jeg glæder mig til at gå med dem. Jeg forestiller mig at have dem på i USA med brune ben indenunder. Måske lidt varmt, men alligevel!
Er de ikke fede?????


I dag fik vi tidligt fri - 10.30, pretty nice one! Jeg var sammen med Magnus til omkring kl. 15, og så har jeg øvet engelsk og lavet dej til pitabrød. Min lærer fik den smarte idé, at vi da skulle fremlægge vores mundtlig engelsk-eksamens-foredrag for klassen her i løbet af de næste par uger. Og gæt hvem, der står øverst på listen! Mig! Lort, lort, lort, for jeg ville egentlig hellere vente til eksamen. I sidste ende er jeg ligeglad med min klasses mening (læs: min lærers mening). For jeg skal sgu nok klare mig!
Btw. så prøvede jeg min fikse idé på i dag, og det virkede faktisk ret så godt! Der var bare et minus - den er ikke så behagelig at have på, da vi skrev diktat, så der tog jeg den af.

3 kommentarer:

Lovely Girl sagde ...

Hvilket mæreke er de der bukser ? :D

Anonym sagde ...

HTML

Millarikke. sagde ...

Lovely Girl: De er købt i Only en gang for flere år siden. I starten var der noget mønstret stof bag hvert hul, så man ikke viste hud, men det klippede jeg af, da jeg synes de var federe uden :D