Pages

11. maj 2011

En fin gave til en fantastisk person

Min mor fylder 40 i dag. Derfor har jeg lavet (okay, fået en dame til at lave) denne fine kurv til hende. Den er samme princip som den til min veninde















Jeg har valgt at proppe flødeboller (to almindelige og en med blåbær), et "I kiss better than I look"-skilt, en pose Thornsons flødekarameller, to pose the (Mary Te og Rooibush Karamel), en pose blandede karameller, en pose fransk nougat og en mascara i. Jeg valgte at få lavet sådan en kurv, da jeg synes det er så kedeligt bare at give hende en gave på 'almindelig vis'. Det er så meget finere, og så går man aldrig rigtig helt galt i byen med sådan en kurv!
Jeg glæder mig sådan til at give hende den.

Og så vil jeg se, om jeg kan udtrykke hvor meget min mor betyder for mig.
Jeg har et rigtig rigtig tæt forhold til min mor. Vi kan snakke om alt og vi får rigtig tit grineflip. Hun er ikke særlig 'gammel' i forhold til mine veninders mødre, og det tror jeg er en af grundene til, at vi er så tætte. Min mor elsker at spille computerspil ( and no, ikke World of Warcraft-lignende spil. Sådan noget logisk noget, hvor man skal tænke lidt) og hun elsker at lægge puslespil. Min mor hører noget af det samme musik som jeg gør (og jeg gentager: noget. Burhan G, Rasmus Seebach og Medina er ikke noget, jeg hører...) og så elsker hun at samle puslespil. Min mor går stadig på café med sine veninder. Min mor har en kage-fetish, og hun er hel vild med at bage kage og pynte dem - hun har bla. lavet en mariehønekage, en iglo med pingviner og en kage med et ludobræt ovenpå. Min mor er lærer. Min mor går ikke helt vildt op i sit tøj, og gider aldrig at shoppe mere end en time. Min mor er en af mine bedste veninder og vi har det altid så sjovt sammen.
Jeg elsker min mor virkelig meget, og selvom I mener noget andet, så er min mor den bedste i verden.

3 kommentarer:

Amanda sagde ...

Stort tilykke med din mor! :D
Sikke en fin gave, hvor meget koster sådan en?

Nadja sagde ...

Wauw! Hvor fik du den lavet henne og ja, hvad kostede den?

Rikke-Louise. sagde ...

Årh hvor skønt ! Må jeg være din mor for en dag? Haha. Tillykke med hende ;).