Pages

4. maj 2011

Done!

Wooohoooo, så er de skriftlige matematik og danskprøver overstået.
Det var ikke specielt svært, og jeg har ikke været nervøs eller noget som helst, men jeg er da stadig glad for, at de er overstået. Så er der skriftlig geografi på onsdag og så er vi ellers bare done med den skriftlige del... den nemme del.
For hvis I har læst med et stykke tid, så ved I, at jeg er nervøs for de mundtlige prøver. Selvom jeg nok skal klare mig igennem det, selvom jeg ikke dumper og godt kan få en okay karakter. Så er jeg bare stadig nervøs. Okay ikke lige nu, men når dagen er der. Tja, så er jeg nervøs hele vejen ud igennem mine fingerspidser og allerdybest inde i mine knogler. Selvom jeg ved, det nok skal gå. Og hvis jeg gør mit bedste i den aha.. øhm... tilstand, jeg befinder mig i, og får 7. Så ved jeg, at jeg vil blive skuffet, selvom jeg siger det stik modsatte. Det er bare en af mine svage sider, de der mundtlige eksamener og alt det medfølgende hejs.
Nå, jeg vil ikke kede jer mere med alt det her (selvom jeg kan garantere jer for endnu mere brok og piv fra min side af, når nu vi nærmer os). Men det er vel mig der bestemmer, anyways? Og selvom det er noget så kedeligt, så kommer det altså fra de inderste kamre, det her. Det er noget, jeg har det så forfærdeligt med, og det er noget, jeg egentlig godt kunne sætte mig ned og tude over. Min største frygt? At bryde sammen til eksamen.

Well, noget mere positivt: Jeg er faktisk overraskende glad i dag!
Solen skinner og fuglene synger (selvom det er piv-koldt!).
Her er et (sukker)sødt smil til jer dejlige mennesker derude! Nyd solen og den bidende kulde!

3 kommentarer:

Nesta sagde ...

Tak for den søde kommentar på min blog ! :)
Det er altid dejligt, når man har afsluttet en prøve. Man føler sig jo bare så lettet !! Dejlig følelse !

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_

Mette sagde ...

Har det på helt samme måde med mundtlige eksaminer.. Held og lykke :)

Line sagde ...

Ah, det skal nok gå, så længe du forbereder dig. Jeg var også VILDT nervøs for mine mundtlige eksamener sidste år, men jeg forberedte mig bare så godt jeg kunne, og endte med at få 12 i dem alle. Det kan altså lade sig gøre, det gælder bare om forberedelse, forberedelse, forberedelse!

Har I fået at vide hvad I skal op i? For så er det jo nemt at begynde at forberede sig.