Pages

16. maj 2011

Cafebesøg







































Lige nu sidder jeg på Vivaldi med Katrine og snakker, kender I den følelse af glæde man får, når man snakker med en veninde man ikke har set i lang tid? Sådan har jeg det lige nu, Katrine er skøøøøøøn!
Vi har fået gratineret brød med ost og kylling, Katrine fik smoothie og jeg har fået cola. Nu er tiden så kommet til kagen, som ifølge mig er det bedste af det hele :D
Cookien er min og Katrine er ejeren af chokoladekagen. Mums!
Hvad syens I er bedst chicks, chokoladekage eller cookie? Jeg hælder helt klart mod cookien!

3 kommentarer:

nannafinch. sagde ...

Jeg havde altså valgt chokoladekagen!

Love.

Nesta sagde ...

JA ! Den følelse er dejlig !!! :)
Uh kagen ser super lækker ud !!

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_

Katrine Anna sagde ...

CHOKOLADEKAGEN! ;-)
uhm, den smagte godt! :-*