Pages

31. maj 2011

310511

Wow, it feels good. Jeg er nu helt færdig med at skrive noter til min samfundsfagsprøve i morgen. Jeg er endelig færdig med Folketinget, Grundloven, EU, NATO, FN, menneskerettigheder, subkulturer og derudaf.  Om jeg er nervøs? Ikke nu. Om jeg bliver det i morgen? Oh yeah, sådan omkring rigtig meget! Men hey, jeg har på fornemmelsen, at det nok skal gå godt, jeg har en feeling omkring i morgen.


























Det har været kedeligt at læse til eksamen. Det har været kedeligt at sidde med næsen nede i bøgerne i timevis, men jeg er så glad for mit arbejde nu. Jeg har haft mine papirer spredt ud over det hele, men de er nu alle samlet til to dokumenter, det ene om Folketinget, partierne i Danmark osv. og i det andet er alle de andre ting. Alle mine noter og en håndfuld ny viden til mit pensum. Opdelt i kategorier. Yes, jeg er sej. Lidt selvglad har man vel lov til at være, når man er stolt af sit arbejde?
Det har været mega fedt vejr her i dag, så jeg har siddet ude i et par timer. Det man man nu godt se må mit bryst og mine skuldre. Men what the fuck, én form for farve er vel bedre end ingen farve?

Nu når Blogger har fået fixet alle deres problemer, vil jeg smide et sidste indlæg op med sidste skoledag.

Ingen kommentarer: