Pages

16. apr. 2011

To love the sea

I går var jeg en tur ved vandet med to veninder og Magnus.
Det var helt vildt hyggeligt, jeg elsker vandet. 
Det er altid så fredfyld, så stille. Samtidig er det larmende og voldsomt. Stranden er et sted, jeg kan tilbringe timer med mit kamera. Jeg kan tilbringe timer på stranden med at tænke og tegne ting i sandet. Gå rundt og være helt alene og have det skønt. Lade vinden filtre mig hår og være ligeglad med, hvordan det ser ud.
Dog skal jeg have lukkede sko på, når jeg er på stranden, allerbedst gummistøvler. Jeg kan nemlig ikke fordrage sand. Derfor holder jeg mest af at være på stranden, når vejret er gråt og man kan være sig selv. Når man kan opføre sig præcis som man har lyst til, når man kan lukke sig ude fra civilisationen for en stund.
Dét kalder jeg lykke.






























"If there is magic on this planet, it is contained in water."


Went to the sea with Magnus and two of my friends yesterday.
I love the sea. It's the best of everything. When I can be yourself, when I can let the wind filter my hair and don't care how it looks. When I can lock myself out of humanity for a while. That's happiness.

Ingen kommentarer: