Pages

6. apr. 2011

Tattoos

Hvis jeg nogensinde skulle have lavet en tatovering, så skulle det være noget småt og simpelt. Noget, der betyder noget for mig. Det skulle ikke være noget, man ligger mærke til med det samme. Jeg kan især godt lide stjernen på håndleddet (billede 2). Det skulle være noget lignende dem nedenfor.

































Hvis I nogensinde skulle have en tatovering, hvordan skulle den så se ud?

If I ever should have a tattoo, I would like to have one that reminds of those. Something small and simple. Not a big, colorful one. That's not me. Not one you notice right away. I especially like the star at the handwrist (picture number 2). If you should have a tattoo, how would it look like?

3 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Hvis jeg skulle have lavet en tatovering, skulle det være uendelighedstegnet. Det skulle være rigtig småt og måske sidde på min finger eller min håndled eller lign. :)

Line sagde ...

En pige fra min klasse har en lille node tatoveret bag øret. Den idé kan jeg ret godt lide, for det er et ret originalt sted, og et sted man ikke ser på hver eneste dag, så man bliver ikke så nemt træt af den. Hvis jeg skulle have en tatovering, så skulle det være en tekst-tatovering og den skulle side bag øret.

Clara sagde ...

Jeg tror, at jeg vil have en simpel og lille - ligesom dig. Jeg skal ikke have en stor og ja... prangende. Lille og fiks, nok et hjerte eller en node (-; <3