Pages

24. apr. 2011

Sun

Magnus var der hele dagen i går, lige indtil vi tog til fødselsdag.
Vi har fjollet rundt udenfor og bare hygget os. Vi har tilbragt fredag og lørdag i solen, og jeg har - overraskende nok - fået lidt farve. Og nej, det er ikke rød. Jeg er rent faktisk blevet brun. Okay, brun er måske en kæmpe overdrivelse. Men i forhold til hvor bleg jeg er normalt, så er jeg (i hvert fald i mine øjne) en smule brun.
Senere bliver jeg hentet af mor, og så skal vi til påskefrokost hos familien.

Nyder I solen?





























I'm having a great time in the sun. Are you enjoying the sun?

2 kommentarer:

Clara sagde ...

Det lyder hyggeligt!
Og lidt misundelse på at du kan blive brun, jeg bliver altid rød. ALTID.
Sød dér! <3

Rikke sagde ...

Er det din bror eller er det din kæreste? :b