Pages

15. apr. 2011

The reasons why

Grundene til, at jeg er så glad og lykkelig, er:
- Vi fik i dag af vide, hvad vi skal til eksamen i, og vi trak mundtlig samfundsfag og skriftlig geografi. Måske er samfundsfag ikke ligeså godt som skriftlig engelsk, men det er så meget bedre end mundtlig tysk. Jeg kan ikke beskrive, hvor lettet jeg er. Min krop føles ti gange lettere, stenene der tyngede mit sind er forduftet og jeg kan atter være inderligt glad.
- Vejret har været helt fantastisk i dag, og jeg har rent faktisk fået en (intens) rød farve på brystet og i hovedet. Det klør ad helvedes til, men det skal ikke forhindre mig i at have det fantastisk!
- Jeg er igen blevet bekræftet i, at jeg har de mest fantastiske venner og mennesker omkring mig. Jeg takker og bukker.
- Vi fik i dag af vide, hvad vi skal til eksamen i, og vi trak mundtlig samfundsfag og skriftlig geografi. Måske er samfundsfag ikke ligeså godt som skriftlig engelsk, men det er så meget bedre end mundtlig tysk. Jeg kan ikke beskrive, hvor lettet jeg er. Min krop føles ti gange lettere, stenene der tyngede mit sind er forduftet og jeg kan atter være inderligt glad.
(Det er ikke et uheld, at et af punkterne står der to gange. Det fylder bare meget, jeg er så lettet)













"Take a smile, because I'm sharing."


The reasons why I'm so reliased and happy:
- I'm not going to a test in german for the exams. Instead it's social science and geography. What a relive.
- The weather is amazing!
- I have the most wonderful friends and people around me. Thank you!
- I'm not going to a test in german for the exams. Instead it's social science and geography. What a relive.
(It's not a mistake that one of the reasons is written twice. It's a huge thing right now, I'm relived)

2 kommentarer:

Nadja sagde ...

Haha jeg har trukket præcis de samme fag! Ville dog helst have trukket skriftlig engelsk eller skriftlig fransk, men det er ok:) Tillykke! (eller hvad man nu siger..)

Rikke'M sagde ...

Åh, hvor skønt du slap for mundtlig tysk. Det er noget af en killer nemlig. :) Jeg kan bestemt godt forstå du er glad, man bliver altid så nervøs af de der bange anelser op til eksamenoffentliggørelse.