Pages

17. apr. 2011

Noget, ingen forventer

Jeg har endelig fundet min gallakjole.
Egentlig er jeg sådan en pige, der aldrig gå i kjole. Men det gælder galla, og selvfølgelig skal jeg have kjole på. Jeg skal bevise, at jeg godt kan være feminin. Så det er lige præcis, hvad jeg gør.
Jeg har fundet denne fine sag i H&M til 349kr. Den er egentlig lidt længere, end jeg havde forestillet mig, men det ender nok med, at jeg bliver glad for det. Noget af det, jeg glæder mig mest til, er folks reaktion.
Hey princess!






Bagpå.

Kjolen er ret gennemsigtig, så undertøj i samme farve skal der til.

























This is my galladress. I'm not really a girl who wears dresses, so know I want to prove, that I can be girly.
The dress is from H&M and costs 349dkr. 

4 kommentarer:

Dolleris sagde ...

Du bliver hel vild smuk!
Som du også er til daglig!

Vanilla sagde ...

Jeg er sikker på, at du kommer til at se rigtig godt ud! :D

Karina sagde ...

Du kommer til at se sååå smuk ud! - Det er du jo også i forvejen ;)

Nesta sagde ...

Kjolen er virkelig sød !! :)

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_