Pages

18. apr. 2011

Next stop: Strøget

Jeg drager mod KBH og Strøget senere.
Det bliver så skønt at gå op og ned ad Strøget og kigge på butikker i godt selskab badet i solskin. Tre butikker, jeg helt sikkert skal besøge, er Weekday, BikBok og Gina Tricot. Jeg har faktisk aldrig været i Weekday før, men jeg har længe gerne villet derind. Det er bare det, at min hjerne ikke altid samarbejder med mig. Og tja, så er det jeg glemmer det. Så i dag it is. Jeg skal i Weekday.
Jeg har det generelt bedre med at besøge butikker nu, for jeg har endelig fundet ud af, hvad jeg kan lide at gå i, hvad min stil er.
Senere skal vi på Hereford Beefstouw og spise og jeg glæder mig. Det smager bare så godt!

Hvad skal I lave i dag, venner?


I'm going to KBH today. I look forward to Weekday, BikBok and Gina Tricot. It's just so much more nice to buy clothes now, when I know, how I like to dress. Later we'rw going to Hereford Beefstouw for dinner. Lovely! What are you guys doing today?

Ingen kommentarer: