Pages

20. apr. 2011

New In

Puha. Nu er jeg nået til det punkt, hvor jeg endelig kan læne mig tilbage og nyde min ferie.
De sidste to dage har jeg arbejdet (og tjent 1000kr - glædesdans!) og nærmest ikke haft et øjebliks fred. Men nu er jeg kommet hjem, og jeg er officielt gået i max-afslapnings-mode. Hvor er det skønt at vide, at man ikke behøver at stå op i morgen! Ikka at jeg gider at bruge en hel dag i sengen, men bare det at man har muligheden.

Jeg vil lige vise jer de ting, jeg fik købt på Strøget i mandags:

Ring, Gina Tricot, 59

Shirt, Gina Tricot, 179

Shirt, Weekday, 280
Kan I huske, at jeg fortalte, at jeg vildt gerne ville i Weekday?
Jeg var i Weekday, og hvor er det dog en fed butik! Hvis jeg nu havde haft lidt flere penge, kunne jeg godt have købt MEGET mere. Det er så enkelt og så alligevel så anderledes. Anderledes end det, vi ellers har i Holbæk.
Så den Weekday og jeg er blevet best friends. Når jeg altså har fået nogle flere penge...


Socks, Gina Tricot, 39
Har I lavet noget spændende mens jeg har fløjet derudaf i 5. gear?

This is what I've bought in KBH monday.
What are you guys up to?

Ingen kommentarer: