Pages

2. apr. 2011

Når man virkelig ikke gider, men heller ikke gider at gøre det i morgen

Mit tyske pensum ligger og venter på at blive lavet.
Det skal afleveres på tirsdag, og jeg gider virkelig ikke at lave det i dag. Jeg vil meget hellere hygge mig med, at jeg ingen planer har for i dag. Men hvis jeg ikke laver pensummet i dag, skal jeg bare lave det i morgen, og det gider jeg bestemt heller ikke, for der kommer Magnus og holder mig med selskab.
Det er så skønt at se ham igen, for da jeg så ham i går, var det første gang i halvanden uge. Jeg havde savnet ham, virkelig meget, men det gjorde det også bare så meget bedre at se ham i går. Og jeg glæder mig til at se ham igen i morgen, han er en af de personer jeg aldrig bliver træt af.

Jeg er lige kommet hjem fra byen med min mor, og jeg var inde og prøve de sko, jeg skrev om her. Jeg synes, de var så fine begge to, men da de kom på var de slet ikke som jeg havde forestillet mig. Det var faktisk lidt skuffende, for jeg havde det her fantastiske billede af dem, mig og New York til sommer i mit hoved, men det blev knust. Skoene i cowboystoffet var de fedeste på, men i en 38 var de for store og i en 37 strammede de om anklerne. Så det var bare ikke meant to be. Desværre.






































Enjoy the lovely weather!

Ingen kommentarer: