Pages

14. apr. 2011

I'm going to the USA!

JEG SKAL 26 DAGE TIL USA I SOMMERFERIEN!
Vi har egentlig haft det planlagt et stykke tid nu, men nu er det hele faldet på plads.
Vi starter med en uge i fantastiske New York City. Jeg er helt vildt spændt, for jeg har hørt så mange utrolige ting om NYC, og det kan ikke blive andet end fantastisk!
Når vi er færdige i NYC kører vi i en lejet bil ned langs østkysten hele vejen ned til Orlando, Florida. Der skal vi bo i et "rigtig" amerikansk hus i et "rigtig" amerikansk kvarter med fælles pool, der er aflåst om natten. Vi skal i Universal Studios, Disneyland og Kennedy Space Center. Det bliver en vidunderlig, overvældende oplevelse, og jeg kan slet ikke vente med at komme afsted!
Jeg glæder mig til varmen, oplevelserne, shoppingen, billederne, smilene, solbrillerne, shortsne, bikinierne, maden, nye mennesker og nye indtryk. It's gonna be amazing!
I får et længere indlæg senere, om noget tid, når alting er på plads.





I'm going to the USA this summer, and I really can't wait!

3 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Ej hvor lyder det fedt! :D

Jeg har også været i NYC - og ja, den by er skønne. Intet mindre end fantastisk. Enten hader man den, eller også elsker man den. Jeg er en af de der personer, der vil blive ved og ved med besøge NYC! :D <3

Emma sagde ...

HVOR ER DU BARE HELDIG!!

//emmamartiny.blogspot.com

Amanda sagde ...

Jeg kan ikke se billedet :O Fedt at du skal til USA, håber at du får en fed tur (når du når dertil) ;)
---
Tak, jeg har faktisk fundet dem på en hjemmeside der hedder weheartit. Kender du den side? :D<3