Pages

4. apr. 2011

I prøverummet

I dag efter skole var jeg et smut i byen med tre af mine skønne veninder, og vi gik en smule amok i H&M og prøvede en masse spændende ting.
Jeg prøvede de følgende ting men kom kun hjem med den blå og hvidstribede trøje, som kun kostede 69.95. H&M er virkelig bare genialt, fedt tøj til ingen penge. Gotta love it!


































Shirt Fishbone - Shorts Gina Tricot - Tights Only - Necklace Vintage 

Meget opfindsomt billede i dag, ikke specielt kønt da det er lidt rystet, men i sidste ende er der vel ikke nogen der falder døde om af det. Jeg var krøbet i shorts i dag, dog med gemacher indenunder.

After school I was in H&M with three of my lovely girlfriends. We went a little crazy and tried on a lot of clothes. I only bought the shirt with the blue and white stripes, but I really liked the other things too. The shirt only costed 69.95 danish crones. You gotta love H&M!

4 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Sikke en fin trøje du har købt. :) <3

Må jeg spørge, hvorfor du nedenunder det danske indlæg skriver indlægget på engelsk? :) Er det for at træne dit engelsk, eller har du engelske læsere? <3

Vanilla sagde ...

Det er godt nok pænt af dig. :) Jeg tror, jeg ville gøre det samme, hvis jeg havde engelske læsere. Jeg er også rigtig god til engelsk, ligesom dig. :D <3

Mette sagde ...

H&M har nemlig super mange lækre basisvarer til ingen penge.. Jeg ender dog altid med at købe en stor stak tøj der inde - det hele løber jo op! :)

Vanilla sagde ...

Tak, hvor er du sød. <3