Pages

22. apr. 2011

I dag er en af de dage

I dag er en af de dage, hvor jeg smiler ekstra stort, når jeg møder mit spejlbillede i spejlet.
I dag er en af de dage, hvor jeg har mere selvtillid end jeg plejer.
I dag er en af de dage, hvor jeg ikke kan være andet end glad.
I dag er en af de dage, hvor jeg svæver rundt på en lille lyserød sky.
I dag er en af de dage, hvor alting bare er smukkere.
I dag er en af de dage, hvor ingenting påvirker mig som det plejer.
I dag er en af de dage, hvor alting er til at smile over.
I dag er en af de dage, hvor jeg synes jeg er smuk.
I dag er en af de dage, jeg kunne opleve igen og igen og aldrig blive træt af.
I dag er en af de dage, jeg aldrig vil glemme.
I dag er en af de dage, hvor intet kan røre mig.
I dag er en af de dage, hvor jeg er lidt selvglad og rent faktisk synes, at alt ved mig er dejligt.
I dag er en af de dage, hvor er jeg ekstra glad for hvem jeg er.
I dag er en af de dage, hvor livet næsten ikke kan blive bedre.
I dag er en af de dage, hvor alting bare er skønt.
I dag er en af de dage, hvor jeg er lykkelig.

1 kommentar:

Rikke-Louise. sagde ...

Åh, sikke da et fantastisk glædessmittende lille blogindlæg. Det nød jeg at læse kan du tro! Hyggeligt billede :).