Pages

18. apr. 2011

Giveaway at frillersworld.blogspot.com

Jeg fandt denne giveaway tidligere, og tja: den er lækker!



Er især vild med ringen, som man kan vinde. Jeg går faktisk aldrig med øreringe, selvom jeg har huller i ørene. Så jeg er ikke sikker på, om jeg ville få brugt earcuffen, men det er da et forsøg værd. Min stil er ret... underlig (okay, jeg synes den er cool, men indrømmet: den er underlig!), og earcuffen ville passe pisse godt ind.

Det eneste, man skal gøre, er at 'followe' siden og lave et indlæg om giveawayen på sin egen blog. Det har jeg gjort nu, og så kan jeg ikke gøre andet end at krydse fingre. Jeg krydser dem alt hvad jeg kan, dear God, let me win!

4 kommentarer:

Clara sagde ...

Ih, hvor skønt. Jeg misunder dig smukke, jeg vil også have en Magnus!

Fed ring alligevel! <3 Måske skulle man smutte hen og deltage.

Og søde, undskyld jeg ikke rigtig kommenterer for tiden. Men jeg har 800 ulæste blogposts på bloglovin', og det er lidt nedern, hvis jeg kommenterer indlæg en uge efter.. Men jeg skal nok komme igen! (-; <3<3

Clara sagde ...

hahahaha, hvis der er nogen der forstår med skrift, at få et smil frem på mit ansigt, så er det dig! <3
Jeg bukker og nejer og takker, i mine stramme shorts (-;

Clara sagde ...

Hvor er du altså sød sød, blev så glad for kommentaren.. Jeg havde en god uge, med kun en lille smule hjemvé!
Og jeg er blevet stærkere, både med hjemvé og engelsk, taktaktaktak<3

Clara sagde ...

Jeg spammer, og jeg kan li' det!

Hvis bare du vidste, hvor meget jeg værdsætter alle dine kommentarer!

Og rugbrød, er da bare mums! - ikke i den kedelige hverdag,,.....

Tror bare, at rød bliver sådan lidt for efterårstungt.. :s
Hvilke farver ellers? <3