Pages

8. apr. 2011

Friday

Egentlig står den på tysk lige nu, men vi retter dispositioner (med andre ord laver vi ikke en skid). Det er faktisk ret lækkert, vi har haft fire gode timer, og de to tysktimer har også været dejlige. Den står på dansk i sidste time, og det bliver kedeligt, men det er til at overleve. Det har jeg jo gjort så mange gange før.

Jeg tager med Line og Natascha i byen efter skole for at købe en gave til Katrine, der holder fødselsdag på lørdag. Det er langt væk, men jeg tror det bliver sjovt. De er to der holder fest, så wow det bliver vildt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal have på, men jeg regner nu bare med at smide noget på, proppe noget make-up i hovedet, hoppe i kilehælene og tage af sted. Så går det nok alt sammen.
Magnus kommer inden aftensmaden, og han bliver og overnatter for første gang nogesinde. Jeg glæder mig, selvom det nu ikke er noget vildt. Alligevel. It's gonna be cozy.

Hvad skal I lave i dag?



Right now I'm having german. It's kinda boring, but what the fuck. I'll survive. Later today I'm gonna buy a birthdaypresent to one of my girlfriends. She is having a birthdayparty saturday, and it's gonna be goooooood. I'm exited. But I don't know what i'm going to wear. We'll se. Magnus is coming for dinner later, and I'll look forward to it. What are you going to do today?

2 kommentarer:

Jazzy E (hivennn) sagde ...

so lovely. x hivennn

Anna sagde ...

----
Faktisk er jeg begyndt at tvivle på, om det skal være lige netop et Nikon D3100. Jeg tror, jeg vil kigge i en foto/kamera-butik, og høre hvad de synes om forskellige kameraer osv. Så kan det jo være, jeg ender med at købe et Canon kamera :-)