Pages

2. apr. 2011

Doin' nothing II

Okay, nu keder jeg mig faktisk lidt. Og det er rent ud sagt lidt noget lort. For hvem fanden bilder sig ind at kede sig på en lørdag? Jeg har lavet mine lektier, og tager mig selv i at tjekke Bloglovin' hele tiden. Det er så typisk, at der ikke er nogen nye indlæg, når man virkelig har brug for nye indlæg. Jeg havde sådan set også regnet lidt med, at jeg skulle lave noget med min mor, når jeg var færdig med lektierne, men hun snakker i telefon. Med den samme som for halvanden time siden. Man skulle næsten tro, at hendes indre teenager var blevet sluppet løs, sådan som hun snakker løs.
Men det er nu okay, jeg kan godt lide, at min mor på et eller plan er lidt ligesom mig. Hun er tit sammen med hendes veninder, hun taler meget i telefon og sidder konstant foran computeren. Hun fylder 40 til maj, og hun er nærmest ung i forhold til mine veninders mødre. Det er noget, jeg elsker ved min mor. For fordi hun er så 'ung', er hun ikke bare min mor. Hun er også min veninde, og vi har et forhold, som ingen af mine veninder har til deres mødre. På nogle punkter er hun så meget gammeldags og oldschool, men det er ingenting. Jeg elsker min mor overalt på jorden, det gør jeg virkelig. Jeg har aldrig svinet hende til, som jeg ofte oplever mine veninder gøre med deres mødre. Det er faktisk en af de ting, jeg ikke rigtig kan kapere. Man skal bare ikke svine sin mor til. Sådan er det bare!

Det var så en af de ting, jeg kan blive helt gal i skralden over. Nogen ville måske kalde det en svaghed, men jeg mener, at det er en styrke. For det er en ting jeg har en helt klar mening om, og det er med til at vise, hvem jeg er.


7 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Haha ja, igen er vi enige. :) Jeg hader også, når mine veninder sviner deres mødre til - specielt fordi de gør det så tit! Jeg kan da også blive rigtig sur på min mor, men vi skal helt ud i ekstreme tilfælde, før jeg har bitchet om hende foran veninderne. <3

Nadja sagde ...

Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg har et rigtig godt forhold til mig mor, men hvis jeg endelig bliver sur på hende, så holder jeg det for mig selv, indtil jeg er faldet ned. Jeg er i det hele taget meget konfliktsky :)

Amanda sagde ...

Jeg kender godt det med at sidde og opdatere BlogLovin' hele tiden. Da jeg var syg lå jeg bare ved min computer og opdaterede BlogLovin hvert andet minut, det var steneren! Har du prøvet Cleverbot når du keder dig? ;)

Amanda sagde ...

Tusind tak!<3 Jeg elsker også de første to billeder, mest nr. 2, jeg overvejer at det skal være mit profilbilede på facebook (:<3

Viv sagde ...

lovely blog :)




myblissisthisway.blogspot.com

Clara sagde ...

Jeg kender godt det med bloglovin', lidt for godt!

- Og jeg er SÅ enig, det gør man bare ikke!

Katrine Anna sagde ...

Bare fordi man brokker sig lidt over sin mor, sviner man hende jo ikke til? :) Jeg ved godt, at jeg en gang imellem kan brokke mig lidt over min mor, men jeg elsker hende jo alligevel og vil ikke bytte hende ud med nogen som helst, også selvom hun er streng til tider :-)