Pages

27. apr. 2011

Cravings

Jeg har den sygeste craving for ringe lige i øjeblikket, og var det ikke for min sunde fornuft (og min mangel på penge), så havde jeg allerede købt nettet tom for smukke ringe. Megen erfaring med netshopping har jeg ikke, og jeg er så tæt på at gøre det. Så tæt på bare at trykke på køb og være lige glad med, at jeg så bruger alle de penge, jeg skal bruge i USA. Det vil være surt, så surt at stå i USA uden en krone på lommen, men det vil føles åh så godt, når man modtager pakken. Min fornuft siger mig, at jeg skal lade være og det er nok også det bedste. For hvem gider at stå uden penge i USA? Ikke mig i hvert fald...
Nogle cravings, anyone?
Luna Ring, Pieces, 49DKK
Rattlesnake Ring, Mi Lajki, 269DKK
Hammered Metal Ridged Ring, 78,04DKK
Delicate Moulded Branch Ring, 39,02DKK

I have a serious craving for beautiful rings right know. And if I had no good sense (and a lack of money) I would have bought a lot of rings. But I don't want to go to the USA without money.
Got any cravings? 

1 kommentar:

Vanilla sagde ...

Tusind tak for din kommentar. :) Må jeg spørge, hvorfor det kom bag på dig? :D