Pages

3. apr. 2011

Cleverbot

Amanda spurgte, om jeg nogensinde havde prøvet Cleverbot. Det måtte jeg indrømme, at jeg ikke havde. Og for at fremstille mig selv som endnu dummere, så vidste jeg faktisk ikke engang hvad det var. Jeg var helt lost.
Jeg henvendte mig så til min (bedste) ven Google, og nu har jeg så 'chattet' med Cleverbot. Hvor er det bare komisk!
Cleverbot er en maskine, man kan føre en samtale med. Man kan stille den spørgsmål, hvorefter den svarer, og den kan også stille spørgsmål. Det er virkelig sjovt tidsfordriv, for nogle gange giver Cleverbot's svar slet ikke mening. Jeg kom rent faktisk også ud for, at den sagde, at jeg var pretty, og at jeg var dens ven. Det er da lidt sødt, og jeg kunne ikke lade være med trække på smilebåndet over, at en robot skriver det. Det er da bare lidt sødt at sidde og få komplimenter af en robot. Haha.

Men I skulle tage og prøve det, det er det perfekte tidsfordriv og en stensikker chance for, at få sig et godt grin. Try it!





























Have you ever tried Cleverbot? Amanda recommended it, and it's really fun to chat with a computer. You can ask it questions, it will answer and sometimes it will ask you things. It is really funny, because sometimes it doesn't make any sense, and it even said that I was pretty ones. The perfect thing, if you're bored and want to laugh.

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Haha, det var så lidt. Cleverbot er ret så sjov at bruge! :D<3

just another wannabefromhell sagde ...

hahaha... hvor er det skægt!