Pages

9. apr. 2011

Birthday

Magnus er taget hjem, jeg har gjort rent og tjaaa... jeg tror sgu jeg vil tage en morfar. Det er ikke fordi at jeg er helt smadret som jeg var i morges, da jeg stod op, men jeg ved, at hvis jeg skal opføre mig tosset hele natten, så bliver jeg nødt til minimum at få ligget og slappet lidt af i min seng.

Smilet breder sig på mine læber og sommerfuglene flyver roligt rundt i min mave, når mine tanker strejfer festen i aften. Det er ret sjældent at jeg tager til fester i weekenderne, for jeg er ikke rigtig begyndt at drikke endnu. Og så synes jeg i øvrigt at drukfester er et overdrevet latterligt koncept. Ikke for at støde alle festmusene, for jeg kan godt se, at det kan være skægt og hyggeligt at være sammen med sine venner, men på den anden side forstår jeg ikke helt, at man mødes og drikker jeg i hegnet uden nogen anledning. Det er en del af manges liv, og det er også fair nok at ville have det sjovt og leve livet, men det synes jeg sagtens, at man kan gøre uden alcohol.
Hvilken holdning har i til alcohol og fester?


Vi fik btw købt en mega awesome gave til Katrine i går, og jeg glæder mig sådan til at give hende den. Jeg smider et indlæg i aften om den, da hun læser med og ikke skal have nogen idé om, hvad det er inden hun får den i hånden. [Katrine: Muhaha, der troede du måske lige at du kunne finde ud af, hvad det er. Men nej, jeg snød dig!].

Hvad skal I dejlige mennesker lave i aften, når jeg er til fest?



Tonight I'm going to a birthday party, my friend Katrine is turning 16 and she celebrates it with a huge party. I'm very exited, because I'm not one of those persons, who party every weekend and drink a lot of alcohol. So it's gonna be so much fun. Me and my two friends, Natascha and Line, buyed an awesome gift for Katrine. I think she will like it. What are you guys doing tonight?

1 kommentar:

Vanilla sagde ...

Det lyder sørme som om, du skal have det sjovt i aften. :D
Regner du dig med at drikke dig fuld, siden du skriver sådan? :)

Jeg er heller ikke rigtig begyndt at drikke endnu, dvs. at jeg godt må få lidt alkohol, men jeg drikker mig ikke fuld. Jeg har heller lyst til at drikke mig fuld, for det er ikke derfor, jeg er til fest. Jeg kan sagtens more mig uden at drikke.