Pages

27. apr. 2011

270411

Gosh hvor jeg elsker mit liv lige nu.
For nu er tiden kommet, hvor skolen ikke er ligeså seriøs som resten af året (dvs. at den kun er seriøs i eksamensfagene og ikke en millimeter længere. For hvem gider at koncentrere sig om noget, man alligevel ikke skal bruge? I hvert fald ikke os...) og hvor vejret er skønt. Og så er det denne tid (og hele sommeren indtil efteråret), hvor jeg føler mig allermest fri. Den tid, hvor man intet skal nå, og hvor man praktisk talt kan gøre som man vil. Og så kan man spise is til ens mave er stor som et hus uden at nogen sætter spørgsmålstegn ved det. Lækkert, huh?

Vi skal som sagt op i samfundsfag, og jeg er - for at være lidt selvfed her - ved at være lidt med på området. Især det med Folketinget, hvorfor i himlen skal der være mange forskellige ministre, partier og forskellige meninger? Partierne er ved at være på plads, men hvad de forskellige mener om hvad er der ikke helt endnu. Det sniger sig langsomt ind på mig, så jeg er helt rolig, for det er der snart. Men alligevel er der stadig en hel del mangler.
I dag blev jeg sat på prøve i magtens tredeling og en skefuld Folketing, og jeg må prale og sige, at jeg klarede det manér. Synes jeg i hvert fald selv. Min lærer sagde dog bagefter, at jeg var en klog pige, der får gode karakterer, så det skal vel tolkes som et 'godt arbejde'? I have no freaking idea, men jeg er stolt af mig selv.
Hvad synes I om samfundsfag, Folketinget og Christiansborg?

Nu står den på rengøring af mit tilstøvede værelse og når jeg har klaret det oh så hårde arbejde, så belønner jeg mig selv med lidt af mine to yndlingsmænd, Ben&Jerry. Half baked. Life's good!



I love my life at this moment, and I'm living life to the fullest. This time at yeah is where I feel most like myself, because of the nice weather and the great feeling in my body.
Now there is cleaning and icecream-eating at the to do-list. Enjoy life!

Ingen kommentarer: