Pages

1. apr. 2011

010411







































White top H&M - Shirt H&M - Necklace Some old one I got from my fathers wife - Tights H&M - Boots Sorell


Et ret så underligt billede af mit outfit fra i torsdags, men det gik lidt stærkt.

I dag har jeg ikke lavet så meget. Jeg lavede ingenting da jeg kom hjem, og Magnus kom 17.30 til spisning. Han kørte her omkring kl. 22, og jeg er faktisk ret så træt. For til Krop og Kartofler stod den på benhård træning med masser af arm-bøjninger osv. Mine arme er ømme, men det går nok. Så ved jeg, at jeg har lavet noget.

Hey, har I nogensinde set filmen Knowing?
Det er en pisse fed film, så I skulle virkelig tage at se den. Ellers går I glip af noget godt.
Den er sådan en film, hvor det hele handler om et 'mysterie': En pige ligger et stykke papir fyldt med tal ned i en tidskapsel og 50 år efter bliver den gravet op og en dreng får papiret med hjem. Hans far finder derefter ud af, at der står beskrevet dato, coordinater og dødsantal for samtlige ulykker de seneste 50 år. Scary, hah?

























2 kommentarer:

Clara sagde ...

Seje! (-;
Hvordan går det egentlig med ham Magnus der? <3

- synes den ser liiidt uhyggeligt ud, bare ved at kigge på nederste billed (-; <3

Who's that girl? sagde ...

Uuuh, den film har jeg set! Den er vildt god. Jeg synes bare den ender lidt lamt... :)