Pages

21. mar. 2011

A warrior-princess necklace

Her forleden fandt jeg denne fine halskæde i vores klæd-ud-kasse. Jeg kan ikke huske, hvad det var, jeg ledte efter, men da jeg fandt denne blev jeg næsten målløs. Jeg sad bare og stirrede, den er så fin! Det eneste, der ikke er så fint alligevel, er, at kæden er ret så kort. Dvs. at den når mig til cirka mit på brystet, når jeg har taget den på. Og det er altså bare ikke særlig pænt. Så jeg skal på jagt efter en længere kæde i noget der ligner den oprindelige farve.
Jeg synes, den minder lidt om en halskæde, der kunne tilhøre en krigerprinsesse af en art. Metalpladen gør den rå og mønstrene gør den feminin og smuk. 




























Hvad synes I om den? Thumb up or thumb down?

2 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Jeg synes den er rigtig fin, og idéen med at finde en længere kæde er god. Men jeg tror ikke, at folk vil lægge så meget mærke til den, når du tager den på, med mindre de sidder og nærstuderer som du gjorde. :)

Clara sagde ...

Hvorfor lå den ikke i min udklædningskasse? (-;
I love it! <3