Pages

14. mar. 2011

Utæmmet

























Så er jeg trukket i nattøjet og har sat mig til rette med min bog. Jeg er helt vildt træt, så jeg går tidligt i seng i dag.

I morgen skal jeg med Elisabeth og en veninde til et arrangement i VeroModa, hvor Jim Lyngvild kommer og fortælle om forårets treds, så vil der være snacks og masser af tilbud - mums! Jeg tror, det bliver sjovt, for jeg har faktisk aldrig været til noget lignende. Så jeg må huske kameraet, så I kan få en fornemmelse af, hvad det var for noget.

Je undskylder for billedets dårlige kvalitet, men det var det eller ingenting, så jeg valgte dette usle billede. Der er ingen grund til at tage det med spejlreflekset, når min computer alligevel er ude af drift så jeg ikke kan overføre det. Agree?

Sweet dreams fokes (når I nu engang når der til) :D
Published with Blogger-droid v1.6.7

Ingen kommentarer: