Pages

9. mar. 2011

Træthed

Jeg var så træt så træt i går. Jeg tror dels, at det var fordi jeg havde gået og været så spændt over fremlæggelsen, og dels at det bare er fordi, jeg ikke rigtig har haft tid til at slappe ordentligt af den sidste uges tid.

I går tog Nordahl med hjem efter skole, og vi tog med Elisabeth ned i byen. Jeg havde en aftale med hende om, at jeg skulle med ned og kigge på en jakke. Det endte så med, at vi tog på cafe og fik noget og spise. Pasta, uhhhhm. Da vi kom hjem smed vi (nærmere betegnet som Nordahl og jeg) os i sengen og så My Best Friend's Girl. Den er ret god, Kate Hudson er jo med. Og det var længe siden, jeg havde set den. Vi fik lam til aftensmad, og Nordahl tog hjem halv otte. Det endte med, at jeg gik i seng kvart i ni og lå og læste og så faldt jeg i søvn omkring halv ti.
Det var helt vildt, så udmattet jeg var!

Jeg er faktisk også rimelig udmattet i dag, men det bliver jeg nødt til at glemme, for jeg skal være sammen med Magnus senere. Vi skal sikkert bare flade som vi plejer, men det er nu alligevel dejligt. God bless it!






































Og så lige et mindre 'seriøst' emne: Har jeg nogensinde fortalt jer, hvor meget jeg elsker romkugler? Det er bare noget af det bedste, jeg kan få hos en bager. Jordbærkager er også helt suverænt, men det er lige ved at romkuglen tager førstepladsen! Den kan beskrives med to ord: Fantastisk og genial.
Hvad er det bedste, I kan få hos en bager?

4 kommentarer:

Katrine Anna sagde ...

Mig ;-)

Ej, en god snasket og frisk brunsviger!

xx Katrine Anna

Clara sagde ...

Kender det godt, når man har været nervøs. Så bliver man SÅ træt!
Har selv nemt ved at blive HAMMER nervøs.. :s

KAJKAGE, ej ad. Sådan en smørkringle, som de vist kaldes, er nu ikke helt hen i vejret! (-;

___________________

Det gør jeg virkelig også. Så lækkert, aner bare ikke hvordan Cheap Monday jeans er i størrelsen. Nærmeste butik ligger..... langt pokker i vold :-(

Clara sagde ...

Nu kom jeg igen. Er i gang med min svare runde, er vildt glad for alle dine kommentarer! (-; <3

______________

H&M er noget kyskys!

- ja, ok. Underlig ting at sige! (-;

Rikke sagde ...

Det bedste jeg kan få hos en bager, er en ordenlig snasket smørkage. Nammenam!