Pages

13. mar. 2011

To return

Jeg er tilbage.
Jeg er kommet op af mit sorte hul, jeg har haft tid til at gemme mit usle humør væk under dynen i min egen verden. Nu er tiden som sindsforvirret teenager udløbet, og jeg er kommet op til overfladen. Det bedste af det hele er, at jeg er glad. Jeg tager mig selv i at smile hele tiden, men det er godt. Det er positivt, jeg er positiv.
Jeg har følt mig isoleret fra resten af verden, og jeg har haft tid til at tænke, slappe af, sove og male mit indre i glade farver igen. Nu smiler jeg, igen.

Dette er til jer, venner. Fordi I er så dejlige at bekymre jer om mig, I har ingen idé om, hvor meget det betyder!

















































source: weheartit.com

3 kommentarer:

Clara sagde ...

Godt at du har fået det bedre (;

_______________

Ja præcis. Tror man skal være god til koder osv.
- årh, i lige måde da!<3
- Hvor er du sød! - 900 et eller andet, det er lidt ligemeget, hvad du laver dem som, jeg tilpasser det bare (-; Tusind tak! <3

Clara sagde ...

Ja, citatet er skønt!

Clara sagde ...

årh, søde. Nu er det lidt sent, men ja, tiden...
The joy of beeing a teenager. Jeg kender det godt, hvis jeg kan hjælpe dig lidt. De dage, hvor folk kan sige et eller andet, som bare rammer en.
Det oplever jeg tit på dårlige dage, hvor jeg er alt for nærtagende, og tager det fuldstændigt alvorligt, hvad folk siger. Nu ved jeg jo ikke, om det var sådan noget..
Men teenage tiden er den bedste, og den mest irriterende, trælse (yes, jyde!) osv.
Håber ikke, at det var noget med Magnus :s <3
Godt du er okay, du kan altid komme til mig, husk det!

... Og den tatovering er bare nice (-;