Pages

23. mar. 2011

Solskinsvej

Ååååårh, hvor jeg dog bare eeeeeeelsker solskinsvejr! Jeg er helt oppe og køre over det, og det er slet ikke slemt at cykle, når solen skinner over det hele og gør en glad. Det er en lang, bakket og meget hård vej, men når solen skinner gør det det meget så meget nemmere! Jeg har ikke lavet det store i dag, ligesom jeg ikke lavede det store i går. Jeg har fået læst lidt i min bog, og så har vi fået pizza til aftensmad. Pizza fra pizzamanden.
Jeg kan godt lide pizza, og det har altid været noget, som vi ikke fik særlig tit. Derfor har det altid været noget ekstraordinært, og jeg har altid glædet mig til vi skulle have det næste gang. Men her på det sidste, har jeg ikke kunnet spise mere end to stykker, for jeg synes ærligt talt ikke, at det er specielt godt mere. Jeg får det altid så underligt af det.
Hvordan har I det med købe-pizza?

I morgen står den på en hel dag med Krop og Kartofler. Det er i morgen, at der er opvisning. Jeg er lidt nervøs, men det hele går over, når jeg begynder at te mig fjollet. Jeg elsker det, og når jeg danser til en opvisning, lukker jeg mig inde i min egen bobbel. Jeg lukker omverdenen ude, for hvis jeg ikke gør det, kan jeg ikke koncentrere mig om at danse. Så begynder jeg at tænke over, hvad folk mon tænker. Og så går det først galt.


























Kan I huske, jeg snakkede om månen her den anden dag? (Hvis ikke så er det HER). Jeg tog et billede af den, og er den ikke bare magisk, fortryllende og dragende? Jeg synes, den er smuk.

3 kommentarer:

Clara sagde ...

Ih, jeg blev SÅ glad af dette indlæg!
- don't ask why (-; <3
Virkeligt godt fanget det billede.
Jeg så det godt, det var helt fantastisk, indtil skyerne kom :s

____________

Ja, præcis. Det kunne lige så godt være os. Og så det atomkraftværk oveni. Det er fandme synd! :s

Clara sagde ...

Tusind tak skal du have! <3
Og jeg kan kun sige i lige måde smukke! Du er også guld værd! (!) <3

Sarah sagde ...

Det er så smukt at månen bare lyser op på billedet :)

Dejlig blog du har dig!

// Sarah