Pages

27. mar. 2011

Rødby and back

Jeg var til fødselsdag i Rødby fredag og lørdag.
Det var rigtig hyggeligt, men jeg er nu ret så træt i dag. For vi var klemt 11 mennesker sammen i en af Lalandias feriehuse. Jeg elsker at være sammen med mennesker, jeg kan godt lide mennesker, men jeg bliver altid så træt af det. Især når man er som sild i en tønde. Jeg hader, at der ikke er et sted, hvor jeg kan gå hen og lukke døren og bare få ro et øjeblik. Det udmatter mig helt ufatteligt. 
Men det var helt vildt hyggeligt, og vi fik fejret rigeligt fødselsdag.

Badelande og svømmehaller er generelt ikke mig, så jeg gik en tur i det fantastiske vejr. 
































Vi kom hjem omkring sent i går, og jeg fik læst Nattens Hus #5 færdig. Jeg glæder mig allerede til at begynde på den næste.
Udover det, så fik jeg redt trådene ud med min veninde, som jeg ikke rigtig har snakket med den sidste uge. 

1 kommentar:

Clara sagde ...

Fantastiske billeder, fantastisk vejr, fantastisk tøs! (-;