Pages

5. mar. 2011

Projekt, day 5 or something

Tja, jeg fik aldrig skrevet et Projekt, day 5-indlæg, men det tror jeg nu også, ville have været ret så intetsigende, så nu får i det her - rørt sammen i en stor pærevælling med min fredag, mine tanker og mine følelser.

Vi havde faktisk været færdig siden onsdag efter skole, så vi brugte dagen på at printe synopsen og vores logbøger ud. Eller det brugte vi en times tid på. Så øvede vi et par gange, og det var ret lækkert, for jeg har sådan en følelse af, at det nok skal blive rigtig fedt! Vi øvede to gange alene foran diasshowet og så en gang foran to af drengene fra min klasse. Jeg havde frygtet det lidt, da jeg har noget, der ligner en angst for at fremlægge. Men jeg bliver nødt til at indrømme, at det var rigtig fedt. For de tog det stille og roligt og sad bare og lyttede og så stillede de spørgsmål bagefter. Den ene af drenge sagde inden de gik, at vi havde gjort et rigtig flot stykke arbejde. Han er ikke normalt sådan en, der roser folk så meget, så det var fedt at vide, at han virkelig mente det.

Vi skulle aflevere vores synopser klokken 12, og så havde vi fri bagefter. Det var ren luksus, og jeg fik et lift af min matematiklærer (som vi btw også har til projekt sammen med vores klasselærer) ned til stationen. Jeg skulle have afleveret bøgerne om Gandhi, og så skulle jeg ellers bare hjem og slappe af inden min mor og jeg skulle til København. Men sådan gik det ikke, for det endte med, at jeg sad med et par af tøserne på cafeen og hyggede. Da jeg så kom hjem omkring halv to, kørte vi afsted mod det københavnske, hvor vi var i Ikea for at købe nogle håndklæder, på Fisketorvet for at shoppe, i Fields for at gå i Bilka, og på Fisketorvet for at se 'Mød min (måske) kone' med Jennifer Aniston og Adam Sandler i biografen. Det var en rigtig, rigtig sød film, og jeg kan varmt anbefale den, hvis man er til megasjove, lidt pladderromantiske tøsefilm. Suk.

Jeg fik skrabet noget nyt tøj sammen, og hvor er det egentlig lækkert med nyt tøj. Jeg havde helt glemt den næsten magiske følelse der breder sig som en virus i kroppen, når man åbner skabet og ser, at der ligger noget nyt mellem alt det gamle, lidt kedelige tøj. Det blev til et par bukser, to trøjer, en cardigan, et par gemacher og nogle sokker. Og så fik jeg også lige lokket en creme fra The Body Shop ud af hende. Tak mor, du er højt elsket! Især når du køber nyt tøj til mig.

I dag kommer Josephine for at øve fremlæggelse (og for at se film). Vi skal først fremlægge tirsdag, og jeg blev rent faktisk rigtig skuffet, da jeg så det. For jeg ved, at jeg nu kommer til at gå og være nervøs over det hele mandagen. Fedt.. nej ikke rigtigt. Men fuck det, jeg ved at det kommer til at gå godt. Jeg kan mærke det helt ind i mine knogler, og hvis jeg tager fejl, så bliver jeg skuffet og vred på mig selv en dags tid og så siger vi fuck det og kommer videre. Moving on.

Hvad skal I lave i dette skønne vejr, fokes?

1 kommentar:

Vanilla sagde ...

Det lyder da rigtig godt med dit projekt. Du lyder som om I har styr på.

Jeg tror bare jeg skal gå rundt i haven i det dejlige vejr og lege med min lille søde hunde-basse! :D

Godt solskinsvejr til dig!