Pages

2. mar. 2011

Projekt, day 3

I dag er det onsdag, og vi er faktisk næsten færdige med vores projekt. I dag har vi fået lavet diasshowet færdigt, og så er vi næsten færdige med vores synopsis. Det eneste, der mangler, er en disposition over vores fremlæggelse, hvor der står, hvem der gør hvad og nogenlunde hvor lang tid, det tager. Det bliver svært at lave, for vi bliver nødt til at fremlægge mange gange for hinanden inden, men vi skal nok få det lavet. Vi har hele dagen i morgen og hele fredagen.
Jeg er faktisk ret stolt over, at vi er kommet så langt, for alle de andre i min klasse er slet ikke nået ligeså langt. Selvfølgelig er de ved at være der, for hvis man ikke er det, så er der godt nok meget pres på, men jeg har lidt på fornemmelsen, at de stadig mangler en del. Vi har nu også arbejdet for det, og det er jeg rigtig godt tilfreds med.
Jeg er sådan en person, der godt kan lide at arbejde for det, og hvis jeg har evnerne til det, så kæmper jeg så godt jeg kan for at få et 12-tal. Og sådan har Josephine det også, så det er bare fedt, at vi har det på samme måde med det. Også fordi at vi har arbejdet sammen før, det gør, at vi kender hinandens arbejdsmetoder, og vi ved, at vi kan få noget rigtig godt ud af det, hvis vi arbejder for det. Og det gør vi så også.

De sidste dages indlæg har været helt igennem kedelige, så nu får i en smagsprøve af, hvordan vores diasshow ser ud (Ved at give jer et skærmbillede, rigtig primitivt. Flot, Camilla!!)

Okay, lige lidt hverdagssnak: I dag efter skole tog jeg med Josephine ned i byen, hvor vi gik i Fona og jeg kom til at købe fire film (!). Did You Hear About The Morgans, Nine, Alice I Eventyrland og Juno. Derefter var jeg lige hjemme og smide mine ting, og så tog vi på café sammen med en af drengene fra min klasse. Vi skulle lige have lavet tværfagligheden til vores synopsis, og da det var hurtigt overstået, spiste vi nachos og snakkede. Det var hyggeligt, og da vi var færdige, tog jeg ud til Magnus. Staklen har fået hjernerystelse, allerede i torsdags men pga mit projekt har jeg forsømt ham lidt, så jeg tog ud for at pleje ham lidt, bare lige et par timer.

Nu smutter jeg, der er Desperate Housewives!

1 kommentar:

Katrine Anna sagde ...

Vi er også næsten færdige, vi mangler kun dispositionen og så mangler jeg at skrive mine notater rene :-) Det er en dejlig følelse!