Pages

1. mar. 2011

Projekt, day 2

Jeg har været hjemme hos Josephine i dag, for vi fik lov til at blive hjemme og lave projekt. Det har været rigtig skønt, for vi har fået lavet en masse (og så kunne vi sove længe). Mere end nogle af os havde håbet på at nå. Vores diasshow mangler nu kun et dias eller to, vi mangler kun at få besvaret to af vores problemstillinger. 
Vi har aftalt, at vi får lavet diasshowet så meget færdigt inden i morgen, at vi kun skal finpudse og smække billeder og lækre detaljer ind.
Okay, jeg ved det, men jeg har brug for at få det sagt: Nøj, hvor er jeg bare glad for, at jeg er sammen med Josephine! Vi arbejder simpelthen så godt sammen, og selvom at hun ved lidt mere om emnet (og alt andet) end jeg, så lytter hun til mig. Det er så rart, for vi skubber hinanden op. I love her!

Amanda, igen svarer jeg lige på dit spørgsmål her: Nej, vi har ikke haft mulighed for at vælge noge fra vores parallelklasse at være sammen med. En af grundende er nok, at vi er fire 9. klasser på skolen, og at  to af dem havde inden vinterferien. Og så tror jeg heller ikke, at det ville have været specielt nemt for lærerne, haha :P

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Okay, det lyder fedt at du er sammen med en god veninde :D
---
Du kan tro at jeg har smidt en masse sukker i te'en, mmm. Sjovt at det også er din yndlingste, den er bare så god! :D

Clara sagde ...

Ja, de er naaice :)